Frequently Asked Questions

  1. Zijn alle produkten daadwerkelijk bij Visiontoys op voorraad?
  2. Zijn  alle producten die aangeboden worden op de Visiontoys website nieuw in verpakking?
  3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde items in huis heb?
  4. Kan ik ook produkten bestellen bij Visiontoys die niet op de website staan?
  5. Is het ook mogelijk om oudere Visiontoys flyers na te bestellen? 
  6. Ik heb iets besteld of ik heb een account aangemaakt maar heb daar geen email-bevestiging van gekregen
  7. Werken uw lightsabers ook echt?
  8. Ik wil iets bestellen maar ik heb het op een andere Nederlandse webshop goedkoper zien staan?
  9. Ik ben een verzamelaar en wil graag de Visiontoys website promoten
  10. Ik wil een pre-order plaatsen:
  11. Wanneer komt mijn gepre-orderde item binnen?
  12. Het item wat ik heb besteld staat al in-stock op een Amerikaanse/Japanse website?
  13. Hoe kan het dat het artikel wat ik heb gepre-ordered heb niet meer op de site staat vermeld 
  14. Heeft u iets zien staan op onze pre-order pagina wat u had willen bestellen maar wat nu verdwenen is, u kunt altijd contact met ons opnemen voor de mogelijkheden
  15. Ik heb een artikel besteld en nu kan ik het item niet meer op de website vinden?
  16. Ik heb 5 dezelfde items in mijn shopping cart zitten maar ik kan niet afrekenen?
  17. Sommige producten hebben de prijs er in het groen bijstaan, wat betekend dit?
  18. Ik heb een order-update gekregen met een verzenddatum (uw bestelling wordt **-**-**** verzonden) wat betekend dit?
  19. Het lukt mij niet om mij af te melden op de Visiontoys Nieuwsbrief
  20. Waar is de Visiontoys-winkel in Groningen gebeleven?
  21. Is het mogelijk om langs te komen bij de Visiontoys in Wildervank?
  22. Ik heb mijn bestelling binnen gekregen en het artikel wat ik heb ontvangen is defect
  23. Ik woon in Belgie en vindt te verzendkosten voor 1 artikel te duur, kan dit goedkoper verzonden worden?
  24. Heb ik lijm en verf nodig bij het in elkaar zetten van Gundam Kits?
  25. Ontvang ik ook een track en trace code van mijn bestelling?
  26. Op de foto wordt het artikel weergegeven zonder verpakking en/of accesoires Zitten deze er wel bij?
  27. Ik heb een vraag over mijn bestelling waarvan ik het antwoord niet heb gevonden op deze Pagina

 

Zijn alle produkten daadwerkelijk bij Visiontoys op voorraad?

99% van de produkten die vermeld staan op onze website zijn daadwerkelijk bij ONS op voorraad. (Pre-order en te verwachten produkten en eventuele fouten uitgezonderd)

Zijn  alle producten die aangeboden worden op de Visiontoys website nieuw in verpakking?

ja alle producten die Visiontoys aanbiedt zijn nieuw in hun originele verpakking (tenzij anders vermeld in de productomschrijving)

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde items in huis heb?

Bestellingen worden binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van betaling naar u verzonden. U heeft het pakket dan in huis binnen 24 uur na de verzending (NL)

Kan ik ook produkten bestellen bij Visiontoys die niet op de website staan?

Laat ons weten welke artikelen u graag zou willen bestellen bij Visiontoys. We zullen ons uiterste best doen om de desbetreffende artikelen voor een zo aantrekkelijk mogelijke prijs aan te bieden

Is het ook mogelijk om oudere Visiontoys flyers na te bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om oudere uitgaves van onze Visiontoys flyers na te bestellen.  

Ik heb iets besteld of ik heb een account aangemaakt maar heb daar geen email-bevestiging van gekregen.

Het kan voorkomen dat de bevestigings-email door uw spamfilter is tegengehouden, kijk daarom in uw ongewenste email postvak. Het kan ook dat u uw betaling via Paypal of iDEAL nog niet heeft afgerond. Tevens kunt u controleren of een typefout bij het invoeren van uw emailadres. 

Werken uw lightsabers ook echt?

NEE, de huidige technologie is op het moment helaas nog niet zo ver om een ECHT werkende lightsaber te kunnen maken.

Ik wil iets bestellen maar ik heb het op een andere Nederlandse webshop goedkoper zien staan?

Stuur ons de link door van het gewenste product en we zullen zien of we u dit artikel voor dezelfde of een betere prijs kunnen aanbieden dan de site waarop u het item gevonden heeft. Let Op het feit of het artikel ook daadwerkelijk bij de andere website op voorraad is. in het geval dat niet het geval is, nemen we de aanvraag niet in behandeling.

Ik ben een verzamelaar en wil graag de Visiontoys website promoten

De beste manier om onze site te promoten en je vrienden op de hoogte te stellen van de Visiontoys website is het plaatsen van banners en links naar onze website en artikelen op onze website op forums, websites en web logs. Banners kun je vinden op onze Promotional pagina. Op verzoek maken wij een banner die precies bij uw website past.

Ik wil een pre-order plaatsen:

Informatie over pre-orders vind u op de Pre-order pagina, mocht u hierover verder nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Wanneer komt mijn gepre-orderde item binnen?

Het kwartaal wanneer we een item binnen verwachten te hebben staat vetgedrukt onder de ter pre-order aangeboden producten, deze kwartalen zijn gebasseerd op de release informatie die wij van de diverse leveranciers aangeleverd krijgen. Deze kwartalen liggen echter niet vast, het kan zijn dat een leverancier voor of achter op schema komt te liggen met de productie van hun producten waardoor deze eerder of later gereleased gaan worden. Mocht dit het geval zijn dan wordt dit op de website aangepast en kan het voorkomen dat er bij een gepre-ordered item ineens een ander kwartaal kan staan dan ten tijde dat u de pre-order plaatste. In het geval van pre-orders zult u altijd bericht van ons krijgen wanneer er een item voor u is gearriveerd.

Het item wat ik heb besteld staat al in-stock op een Amerikaanse/Japanse website?

Zodra een item van bijvoorbeeld een Amerikaanse leverancier uit is en in amerika in de winkel ligt, zullen de goederen eerst nog naar Europa verscheept moeten worden. Het kan voorkomen dat we hierdoor de items later binnen hebben dan de Amerikaanse winkels.

Hoe kan het dat het artikel wat ik heb gepre-ordered heb niet meer op de site staat vermeld 

Mocht u een pre-order hebben geplaatst en het desbetreffende artikel nu niet meer op de website kan vinden, maakt u zich dan maar geen zorgen uw pre-order bestaat nog steeds en u bent nog steeds zeker dat uw pre-order staat genoteerd, deze is dan slechts verwijderd omdat wij er geen verdere pre-orders meer op aannemen.

Heeft u iets zien staan op onze pre-order pagina wat u had willen bestellen maar wat nu verdwenen is, u kunt altijd contact met ons opnemen, het kan zijn dat we het item voor u alsnog kunnen pre-orderen

Mocht u een artikel hebben besteld wat is gecanceld door de leverancier dan krijgt u hierover bericht.

Ik heb een item besteld en nu kan ik het item niet meer op de website vinden?

Onze website werkt met een voorraad systeem, als u een artikel besteld wordt deze van de totale voorraad van het artikel afgetrokken. Mocht u een bestelling hebben geplaatst en het daarna niet meer op de website kunnen vinden dan heeft u het laatste exemplaar gekocht van wat we nog van dit artikel op voorraad hadden.

Ik heb 5 dezelfde items in mijn shopping cart zitten maar ik kan niet afrekenen?

Als u meerdere van hetzelfde item in de shopping cart heeft zitten maar u kunt niet afrekenen, dan betekend dit dat we het gewenste aantal niet meer op voorraad hebben. Verlaag het aantal en probeer het dan nogmaals.

Sommige producten hebben de prijs er in het groen bijstaan, wat betekend dit?

Producten waarvan de prijzen in het groen vermeld staan zijn in de aanbieding. U vindt een totaal overzicht van al onze aanbiedingen onder de Specials button.

 Ik heb een order-update gekregen met een verzenddatum (uw bestelling wordt **-**-**** verzonden) wat betekend dit?

Nadat u een bestelling geplaatst heeft bij Visiontoys ontvangt u doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van betaling een order-update met daarin de door ons ingeplande verzenddatum van uw pakket. Binnen Nederland onvangt u uw pakket binnen 24 uur in huis. Tevens ontvangt u kort na deze mail een bericht met daarin de trackinginformatie van het pakket, zodat u precies kan nakijken wanneer het pakket bij u thuis wordt bezorgd.

 Het lukt mij niet om mij af te melden op de Visiontoys Nieuwsbrief

U kunt ten alle tijden uzelf aan of afmelden op onze nieuwsbrief. U dient wel zelf te kijken op welke wijze u zichzelf heeft aangemeld. Heeft u zich aangemeld bij de registratie van uw account dan dient u dat ook weer te veranderen door in te loggen op uw account. Als u zich heeft aanmeld via de knop op onze homepage dan kunt u zich daar ook weer afmelden, deze optie is ook beschikbaar onderaan iedere nieuwsbrief.

Waar is de Visiontoys-winkel in Groningen gebeleven?

Onze winkel heeft van 1998 tot 2011 in het centrum van groningen gezeten. Na 13 jaar was Visiontoys uit het pand gegroeid en zijn we als web-winkel verhuisd naar een grote locatie op het industrieterein van Wildervank

Is het mogelijk om langs te komen bij de Visiontoys in Wildervank?

Het is alleen mogelijk om op afspraak langs te komen om uw bestelling te komen bekijken en/of af te komen halen

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen en het artikel wat ik heb ontvangen is defect.

U dient een foto te sturen naar info@visiontoys.nl van het defect. Wij bekijken het defect en kijken naar de meest passende oplossing, (retour, vervanging, korting etc...)

Ik woon in Belgie en vindt te verzendkosten voor 1 artikel te duur, kan dit goedkoper verzonden worden?

Als u meerdere artikelen aanschaft per bestelling zijn de verzendkosten aanzienlijk minder per artikel

Heb ik lijm en verf nodig bij het in elkaar zetten van Gundam Kits?

Nee, Gundam Kits kunnen doormiddel van een kliksysteem in elkaar gezet worden. De onderdelen worden geleverd in de basiskleuren van het model. Eventueel is het mogelijk om de Kit af te werken met verf of een Gundam-marker

Ontvang ik ook een track en trace code van mijn bestelling?

Ja, na de order-update met daarin de door ons ingeplande verzenddatum van uw bestelling, krijgt u een email met daarin de trackinginformatie

Op de foto wordt het artikel weergegeven zonder verpakking en/of accesoires Zitten deze er wel bij?

Ja alle door ons aangeboden artikelen worden compleet geleverd in de orginele verpakking

Ik heb een vraag over mijn bestelling waarvan ik het antwoord niet heb gevonden op deze Pagina

Als u een vraag heeft die wij niet op deze pagina hebben behandeld, kunt u contact met ons opnemen Houdt uw bestel/ordernummer daarvoor bij de hand!