Frequently Asked Questions

  1. Zijn alle produkten daadwerkelijk bij Visiontoys op voorraad?
  2. Zijn  alle producten die aangeboden worden op de Visiontoys website nieuw in verpakking?
  3. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde items in huis heb?
  4. Kan ik ook produkten bestellen bij Visiontoys die niet op de website staan?
  5. Is het ook mogelijk om oudere Visiontoys flyers na te bestellen? 
  6. Ik heb iets besteld of ik heb een account aangemaakt maar heb daar geen email-bevestiging van gekregen
  7. Werken uw lightsabers ook echt?
  8. Ik wil iets bestellen maar ik heb het op een andere Nederlandse webshop goedkoper zien staan?
  9. Ik ben een verzamelaar en wil graag de Visiontoys website promoten
  10. Ik wil een pre-order plaatsen:
  11. Kan ik een artikel reserveren?
  12. Het item wat ik heb besteld staat al in-stock op een Amerikaanse/Japanse website?
  13. Kan ik korting krijgen als ik daar naar vraag 
  14. Heeft u een artikel gevonden op onze website via een zoekmachine pagina die u had willen bestellen maar wat nu uitverkocht is
  15. Ik heb een artikel besteld en nu kan ik het item niet meer op de website vinden?
  16. Ik heb 5 dezelfde items in mijn shopping cart zitten maar ik kan niet afrekenen?
  17. Sommige producten hebben de prijs er in het rood bij staan, wat betekend dit?
  18. Ik heb een order-update gekregen met een verzenddatum (uw bestelling wordt **-**-**** verzonden) wat betekend dit?
  19. Het lukt mij niet om mij af te melden op de Visiontoys Nieuwsbrief
  20. Waar is de Visiontoys-winkel in Groningen gebeleven?
  21. Is het mogelijk om langs te komen bij de Visiontoys in Wildervank?
  22. Ik heb mijn bestelling binnen gekregen en het artikel wat ik heb ontvangen is defect
  23. Ik woon in Belgie en vindt te verzendkosten voor 1 artikel te duur, kan dit goedkoper verzonden worden?
  24. Heb ik lijm en verf nodig bij het in elkaar zetten van Gundam Kits?
  25. Ontvang ik ook een track en trace code van mijn bestelling?
  26. Op de foto wordt het artikel weergegeven zonder verpakking en/of accesoires Zitten deze er wel bij?
  27. Ik heb een vraag over mijn bestelling waarvan ik het antwoord niet heb gevonden op deze Pagina

 

Zijn alle produkten daadwerkelijk bij Visiontoys op voorraad?

99% van de produkten die vermeld staan op onze website zijn daadwerkelijk bij ONS op voorraad. (Te verwachten produkten en eventuele fouten uitgezonderd)

Zijn  alle producten die aangeboden worden op de Visiontoys website nieuw in verpakking?

ja alle producten die Visiontoys aanbiedt zijn nieuw in hun originele verpakking (tenzij anders vermeld in de productomschrijving)

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde items in huis heb?

Bestellingen worden binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van betaling naar u verzonden. U heeft het pakket dan in huis binnen 24 uur na de verzending (NL)

Kan ik ook produkten bestellen bij Visiontoys die niet op de website staan?

Laat ons weten welke artikelen u graag zou willen bestellen bij Visiontoys. We zullen ons uiterste best doen om de desbetreffende artikelen voor een zo aantrekkelijk mogelijke prijs aan te bieden

Is het ook mogelijk om oudere Visiontoys flyers na te bestellen?

Het is helaas niet mogelijk om oudere uitgaves van onze Visiontoys flyers na te bestellen.  

Ik heb iets besteld of ik heb een account aangemaakt maar heb daar geen email-bevestiging van gekregen.

Het kan voorkomen dat de bevestigings-email door uw spamfilter is tegengehouden, kijk daarom in uw ongewenste email postvak. Het kan ook dat u uw betaling via Paypal of iDEAL nog niet heeft afgerond. Tevens kunt u controleren of een typefout is gemaakt bij het invoeren van uw emailadres. 

Werken uw lightsabers ook echt?

NEE, de huidige technologie is op het moment helaas nog niet zo ver om een ECHT werkende lightsaber te kunnen maken.

Ik wil iets bestellen maar ik heb het op een andere Nederlandse webshop goedkoper zien staan?

Stuur ons de link door van het gewenste product en we zullen zien of we u dit artikel voor dezelfde of een betere prijs kunnen aanbieden dan de site waarop u het item gevonden heeft. Let Op het feit of het artikel ook daadwerkelijk bij de andere website op voorraad is. in het geval dat niet het geval is, nemen we de aanvraag niet in behandeling.

Ik ben een verzamelaar en wil graag de Visiontoys website promoten

Like ons op Facebook, of schrijf een review

Ik wil een pre-order plaatsen:

Het is niet mogelijk om een pre-order te plaatsen voor binnenkort verwachtte artikelen Wel kunt u bij deze artikelen uw email achterlaten om op de hoogte te blijven van de binnenkomstdata

Kan ik een artikel reserveren?

Het is niet mogelijk om artikelen te reserveren

Het item wat ik heb besteld staat al in-stock op een Amerikaanse/Japanse website?

Het kan voorkomen dat bepaalde artikelen langer onderweg zijn naar Europa

Kan ik korting krijgen als ik daar naar vraag 

Nee we bieden geen persoonlijke aanbiedingen aan

Heeft u een artikel gevonden op onze website via een zoekmachine pagina die u had willen bestellen maar wat nu uitverkocht is

u kunt altijd uw mail achterlaten bij deze producten om op de hoogte te blijven van een eventuele nieuwe levering

Ik heb een item besteld en nu kan ik het item niet meer op de website vinden?

Onze website werkt met een voorraad systeem, als u een artikel besteld wordt deze van de totale voorraad van het artikel afgetrokken. Mocht u een bestelling hebben geplaatst en het daarna niet meer op de website kunnen vinden dan heeft u het laatste exemplaar gekocht van wat we nog van dit artikel op voorraad hadden.

Ik heb 5 dezelfde items in mijn shopping cart zitten maar ik kan niet afrekenen?

Als u meerdere van hetzelfde item in de shopping cart heeft zitten maar u kunt niet afrekenen, dan betekend dit dat we het gewenste aantal niet meer op voorraad hebben. Verlaag het aantal en probeer het dan nogmaals.

Sommige producten hebben de prijs er in het rood bijstaan, wat betekend dit?

Producten waarvan de prijzen in het rood vermeld staan zijn in de aanbieding. U vindt een totaal overzicht van al onze aanbiedingen onder de Specials button.

 Ik heb een order-update gekregen met een verzenddatum (uw bestelling wordt **-**-**** verzonden) wat betekend dit?

Nadat u een bestelling geplaatst heeft bij Visiontoys ontvangt u doorgaans binnen 1 a 2 werkdagen na ontvangst van betaling een order-update met daarin de door ons ingeplande verzenddatum van uw pakket. Binnen Nederland onvangt u uw pakket binnen 24 uur in huis. Tevens ontvangt u kort na deze mail een bericht met daarin de trackinginformatie van het pakket, zodat u precies kan nakijken wanneer het pakket bij u thuis wordt bezorgd.

 Het lukt mij niet om mij af te melden op de Visiontoys Nieuwsbrief

U kunt ten alle tijden uzelf aan of afmelden op onze nieuwsbrief. U dient wel zelf te kijken op welke wijze u zichzelf heeft aangemeld. Heeft u zich aangemeld bij de registratie van uw account dan dient u dat ook weer te veranderen door in te loggen op uw account. Als u zich heeft aanmeld via de knop op onze homepage dan kunt u zich daar ook weer afmelden, deze optie is ook beschikbaar onderaan iedere nieuwsbrief.

Waar is de Visiontoys-winkel in Groningen gebeleven?

Onze winkel heeft van 1998 tot 2011 in het centrum van groningen gezeten. Na 13 jaar was Visiontoys uit het pand gegroeid en zijn we als web-winkel verhuisd naar een grote locatie op het industrieterein van Wildervank

Is het mogelijk om langs te komen bij de Visiontoys in Wildervank?

Het is niet mogelijk om ons magazijn te bezoeken

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen en het artikel wat ik heb ontvangen is defect.

U dient een foto te sturen naar info@visiontoys.nl van het defect. Wij bekijken het defect en kijken naar een passende oplossing

Ik woon in Belgie en vindt te verzendkosten voor 1 artikel te duur, kan dit goedkoper verzonden worden?

Als u meerdere artikelen aanschaft per bestelling zijn de verzendkosten aanzienlijk minder per artikel

Heb ik lijm en verf nodig bij het in elkaar zetten van Gundam Kits?

Nee, Gundam Kits kunnen doormiddel van een kliksysteem in elkaar gezet worden. De onderdelen worden geleverd in de basiskleuren van het model. Eventueel is het mogelijk om de Kit af te werken met verf of een Gundam-marker

Ontvang ik ook een track en trace code van mijn bestelling?

Ja, na de order-update met daarin de door ons ingeplande verzenddatum van uw bestelling, krijgt u een email met daarin de trackinginformatie

Op de foto wordt het artikel weergegeven zonder verpakking en/of accesoires Zitten deze er wel bij?

Ja alle door ons aangeboden artikelen worden compleet geleverd in de orginele verpakking

Ik heb een vraag over mijn bestelling waarvan ik het antwoord niet heb gevonden op deze Pagina

Als u een vraag heeft die wij niet op deze pagina hebben behandeld, kunt u contact met ons opnemen Houdt uw bestel/ordernummer daarvoor bij de hand!